Grünerløkka Arbeiderparti inngår samarbeid om å styre bydelen

Grünerløkka Arbeiderparti har inngått en samarbeidsavtale med Grünerløkka SV og Grünerløkka MDG om å styre bydel Grünerløkka de neste fire årene. Grünerløkka skal være en grønn, mangfoldig og inkluderende bydel for alle, hvor fellesskapet står sterkt, forskjellene er små og det er lett å leve miljøvennlig.

- Jeg ser fram til å lede bydelen sammen med MDGs BU-leder Geir Storli Jensen og Jane Vogt Evensen fra SV som leder Oppvekst-,kultur- og miljøkomiteen. Ap har en sterk gruppe representanter og vararepresentanter valgt inn. Vi fikk også leder av Helse- og sosialkomiteen ved Fatima Ali Madar og leder av bydelspartiet Helge Flø Kvamsås som er i BU og komitemedlem i Helse- og sosialkomiteen.  Lars Finholt Jansen er nestleder i Byutvikling- og næringskomiteen. Nå tar vi fatt på den viktige jobben på vegne av folk i bydelen med å sørge for god rødgrønn politikk i Oslos største bydel, sier nyvalgt nestleder av bydelsutvalget, Melita Ringvold.

Samarbeidsavtale 2023-2027.pdf 142,5 KB